Wat U Mag Verwachten Van Een Levering Van Een Apparaat

Bij de aanschaf van een keuken of inbouwapparatuur is het belangrijk om over het hele proces na te denken. Er zijn veel dingen die fout kunnen gaan en dat gebeurt vaak ook.

Levering is een goede tweede na service als een van de slechtste interacties met apparaatwinkels die mensen ervaren.

U kunt worden aangetrokken door claims van gratis levering. Net als jij vind ik gratis geweldig.

U moet echter ook uw due diligence doen. Als het gaat om verwijdering, aansluiting of moeilijkere leveringen met walk-ups van drie verdiepingen, is gratis niet altijd beschikbaar.

Dan zijn er de problemen met de service zelf.

U kunt een levering van een Google-apparaat bestellen en u zult horrorverhalen van andere mensen op uw scherm zien oplichten.

In dit artikel leest u wat u van de bezorging kunt verwachten voordat het mis gaat.

Dan zal ik u aan het einde een checklist geven met elke vraag die u moet stellen voordat u een levering plant voor een product voor uw huis.

Print het uit en vergelijk de dealer en winkel voordat je gaat shoppen voor meubels of apparaten.

Laten we beginnen met leveringstypes en problemen. Dan gaat dit artikel in op verschillende aspecten van bezorging en hoe je jezelf kunt beschermen.

Dit artikel is niet zo sexy of interessant als Sub-Zero Vs. Thermador koeling of Caf Appliances Vs. Samsung Double Oven Ranges, maar het is de moeite waard om te scannen om toekomstige problemen te voorkomen.

Je hoort misschien niets van andere winkels, maar de levering kan een probleem zijn.

Het Probleem Met De Levering Van Apparaten

Levering is moeilijker dan toen ik 35 jaar geleden voor het eerst bij Yale Appliance begon te werken.

Ten eerste zijn apparaten zoals koelkasten en voorladers zwaarder en groter dan in de afgelopen jaren.

Tegelijkertijd zijn de vloeren in nieuwe woningen zachter.

Ook zijn er keukeneilanden in het midden waardoor er meer kans op beschadiging is.

Ten slotte is de installatie moeilijker met verschillende en vaak meer technische verbindingen.

Bezorgers moeten uw toestel veilig kunnen vervoeren en over de nodige vaardigheden beschikken om het te installeren.

Deze baan is nu zeer bekwaam.

We rekruteren bezorgers precies zoals we sales, service, IT of elke andere baan bij Yale werven.

Dat is het probleem.

U bent op zoek naar gratis en goede bezorging.

Er is maar één manier waarop dat gebeurt in de volgende leveringstypes.

Zo wilt u dat uw levering eruitziet:

Dat gebeurt niet met minimumloonpersoneel. Dat doet het waarschijnlijk nooit.

Soorten Levering Van Apparaten

Gratis / Drop Off Delivery

Dit is een eenvoudige en duidelijke manier om bij online verkopers te kopen.

Je koopt het en ze laten het voor je huis op straat vallen.

De bezorging mag niet in rekening worden gebracht.

Het is maar één vrachtwagen en één man.

De onderneming is voor schade geen vergoeding verschuldigd aan Workman of hoofdverzekering.

Er is niet meer dan één persoon nodig om een apparaat in huis te halen, het oude apparaat los te koppelen en het nieuwe aan te sluiten.

Gratis levering van stofzuigers en grills.

Niemand is ooit gewond geraakt door een grill buiten het huis van een klant te plaatsen, van de trap te vallen of het gewicht van een vacuüm niet te kunnen weerstaan.

Levering Van Witte Handschoenen/titium

Levering met witte handschoenen of titanium zou de meer volledige service moeten zijn om uw apparaten bij u thuis te brengen, inclusief eenvoudige installatie en verwijdering van uw oude apparaten.

Ik zei “zou moeten zijn.”

Zelfs als je veel trappen of zware apparaten hebt, betekent dit niet per se dat het ook zal gebeuren.

Meestal niet.

Mensen die vanuit New York vanaf een website in Californië bezorgen, zijn ver verwijderd van de transactie.

Er is geen verantwoording.

Voordat u de winkel of website verlaat, moet u schriftelijk duidelijk maken voor welk soort levering u betaalt.

Als u een probleem heeft, is het belangrijk om die belofte schriftelijk na te komen, vooral als uw creditcardmaatschappij de transactie moet betwisten.

Yale Gratis Levering

Yale-apparaat levert koelkasten op de bovenste verdieping

Het gaf ons ook een betere groep voor bezorgers.

Goed betaalde bezorgers beschadigen uw vloeren niet en veroorzaken geen waterlekken. Ze zullen ook geen krassen op uw muren maken of uw muren deuken.

Ik noemde gratis levering. Als je het bestelt met onze winkelkaart, bieden we gratis verzending aan

De tarieven voor creditcards stijgen.

Wij geven u liever gratis verzending dan Mastercard, Visa of Discover in rekening brengen.

Als u in Massachusetts woont, bekijk dan de Yale Card, de vele voordelen ervan, en meld u hier aan.

CORI-gecertificeerd Bezorgpersoneel

Yale Appliance-teamleden

Heb je je ooit afgevraagd wie je gasten zijn? Je zou verbaasd zijn. Het is een kwestie.

U moet vragen of de apparatenwinkel een CORI-certificering vereist om te voorkomen dat gewelddadige overtreders uw huis binnenkomen.

Met CORI kunnen bedrijven het strafregister van werknemers scannen voordat ze hen in dienst nemen.

Je moet vertrouwen hebben in de mensen die bij een lange levertijd, zoals een keuken met veel apparatuur, betrouwbaar werk gaan verrichten.

Pro tip: Lees niet alleen over het verkoopaspect, maar ook over de leveringsaspecten van de transactie.

Communicatie Om Levertijd Te Garanderen:

De levertijden van het apparaat zullen naar verwachting sneller zijn.

We worden zenuwachtig als we langer dan zes minuten op Uber moeten wachten.

Een halve dag wachten op de bezorging is zonde van je tijd.

Bedenk hoeveel geld u verliest elk uur dat u wacht op uw apparaat.

De apparaatervaring is grotendeels hetzelfde als 30 jaar geleden, maar wordt verzonden vanaf een onafhankelijke, externe terminal.

Omdat routeringstechnologie beschikbaar is, kunnen veel bedrijven de tijd verkorten tot minder dan 2 uur. Met onze app kunt u uw vrachtwagen in minder dan 30 minuten van het station naar uw huis volgen.

Apparatenbedrijven moeten de mogelijkheid hebben om u de vrachtwagen naar uw huis te laten volgen.

Pro-tip: wacht 20-30 minuten voor levering. Klik hier om uw leverings-, service- of verkoopafspraak te volgen.

Een Bestaand Toestel Verwijderen En Basisinstallatie

Voor het installeren van afzuigkappen, gastoestellen of vaatwassers is een gecertificeerde loodgieter nodig. Dit gaat je meer kosten.

Het is echter mogelijk om koelkasten, elektrische fornuizen en drogers bij levering te installeren. Het mag geen extra vergoeding zijn.

Deze dienst is bijna altijd duurder dan de andere diensten.

Verwijderen is een ander probleem.

U hoort alleen gratis levering om erachter te komen dat verwijdering en basisinstallatie meer per stuk zijn. Deze gratis bezorging kost je ineens meer dan een aangerekende bezorging.

Vergelijkbaar met dit op een apparaat van een concurrent

Er geldt een verwijderingsbijdrage van tweehonderd dollar bij gratis levering, en dat is slechts voor één stuk.

Pro-tip: u moet onderhandelen over levering en verwijdering tijdens de verkoop, niet terwijl u de levering accepteert.

Apparaatlekdetectiepads

Onjuiste installatie van wasmachines en vaatwassers, ijsmachines en koelkasten kan ernstige schade veroorzaken, vooral als ze op de hoogste verdieping van een huis of brownstone zijn geïnstalleerd.

Deze toestellen zijn voorzien van lekdetectiepads. Als een klant water op de pad ziet, sturen we een herstelteam.

Yale Lekbeschermingspads voor apparaten

Het is niet alleen water dat uw huis kan beschadigen, maar ook schimmel en meeldauw als gevolg van eventueel achtergebleven vocht.

Gewaxt bruin papier kan worden gebruikt om uw eigen papier te maken. Controleer na levering gewoon op water.

Pro Tip: Test na installatie elk apparaat minimaal 24 uur met water.

Vloerbescherming Met Melamine

Tien jaar geleden merkten we dat apparaten aan het zinken waren en de vloeren deuken.

Aannemers willen vaak dat apparaten een dag voor de installatie worden geïnstalleerd, zodat ze in het midden worden gelaten.

Inkepingen kunnen worden veroorzaakt door een professionele kookplaat of koelkast die in het midden van uw vloer is achtergelaten.

Yale apparaat Melamine vloerbescherming

Om de vloer te beschermen gebruiken we melamine. Elke maand gebruiken we duizenden en duizenden vellen.

Documentatie Van Levering

Onderteken niets “in goede staat” voordat u zeker bent.

Laat me je een veelvoorkomend scenario geven:

Black Friday was de dag waarop je je apparaten kocht. U heeft geld bespaard, terwijl de levering een maand voor uw daadwerkelijke gebruik plaatsvindt.

Je geeft de bezorgers opdracht om het in de garage te zetten.

Een maand later is de kachel aan één kant ingezakt en heeft de kap in het midden een grote deuk.

Dat internetbedrijf helpt je niet als je ze belt.

Klacht nummer 1 is schade. Het gebeurt 3-5% van de tijd.

Veel van uw apparaten zijn gemaakt in Korea, Europa en Mexico. Er zullen wat verzendproblemen zijn.

Wanneer u echter tekent voor goede staat, ontslaat u dat bedrijf van enige vergoeding die na levering verschuldigd is.

We filmen elke levering van de producten plus het bezorgtraject bij jou thuis.

We zijn niet perfect. We verzekeren ons voor alle scenario’s om ervoor te zorgen dat er voor u wordt gezorgd.

Pro-tip: teken NOOIT iets zonder een grondige inspectie.

Als Uw Apparaten Bij Aankomst Beschadigd Zijn:

Foto’s zijn essentieel. Documenteer het en laat de bezorgers het leveringsformulier ondertekenen om de schade te bevestigen.

Bel de winkel als ze er zijn.

Als u die schade niet verifieert, moet u de verzekering van uw huiseigenaar doorlopen, waardoor uw polis volgend jaar wordt verhoogd.

Veel bedrijven zullen willen dat u uw problemen toegeeft, omdat hun verzekering zal stijgen.

Het is niet langer een goede ervaring voor levering binnen het opgegeven venster, installatie en verwijdering zonder schade.

Infectie is een serieus probleem. Chauffeurs brengen 10 uur per dag door in hun huis, terwijl ze ook communiceren met magazijnpersoneel en met elkaar.

Wat we doen is de temperatuur van iedereen in de gaten houden en onnodig contact tussen medewerkers elimineren.

Wie koorts heeft, kan ons magazijn niet betreden.

We hebben nu contactloze bezorging en service, dragen maskers en desinfecteren alle producten in en uit ons gebouw.

Dit zijn de minimale vereisten voor levering of service:

  • Bezorgers dragen maskers
  • Contactloze bezorging
  • Veeg het apparaat voor en na levering af

Hoe U Uw Apparaat Op Tijd Kunt Bezorgen

Stel deze vragen wanneer u overweegt een apparaat te laten bezorgen. Dit bespaart u hoofdpijn langs de lijn.

  1. Hoe vaak en wanneer belt het team vooruit? Het is belangrijk om het bezorgteam te vragen wanneer en hoe vaak ze je zullen bellen om de bezorging te bevestigen. Je wilt niet de hele dag op iets wachten.
  2. Wat is het retourbeleid? Vraag naar het retourbeleid. Bijvoorbeeld als het artikel niet goed past of als er opnieuw bevoorradingskosten in rekening worden gebracht.
  3. Wat zijn de totale kosten voor bezorging? Controleer altijd de totale kosten.

Dit is een belangrijke beslissing, zeker als je veel producten bestelt of trappen hebt. U wilt vooraf weten in plaats van onderhandelen op het moment van levering.

Wat Te Verwachten Van De Bezorging: Belangrijke Afhaalrestaurants

Bang? Wees niet.

Stel de juiste vragen voordat je vertrekt.

Gratis bezorging is goed, maar alleen als het goed is.

Een hele dag verspillen, leveringsschade en installatieproblemen zijn vaak duurder dan een goede levering met een vergoeding.